پزشکی

مرکز پاکسازی پوست در تهران کجاست؟

کلینیک پدیاگرد با ارائه راهکار های تخصصی و استفاده از دستگاه های مدرن دنیا خدمات ویژه ای را در زمینه پاکسازی پوست ارائه می دهد.

پوست یکی از مهمترین بخش‌ های خارجی بدن است که بسیار نیاز به رسیدگی دارد. اما چرا انقدر پوست می‌تواند تحت تأثیر عوامل مختلف خارجی قرار بگیرد؟ در پاسخ به این سؤال می‌توانیم به این نکته مهم اشاره کنیم که پوست از بخش‌های خارجی بدن است و همین موضوع باعث می‌شود، که آلودگی‌های محیطی، گرد و غبار، سرب‌های پراکنده در هوا و … روی آن تأثیر بگذارند. از این رو باید به پوست رسید و هر چند وقت یک بار آن را به صورت کاملا تخصصی پاکسازی کرد.
پاکسازی بدین معنا است که پوست از هر نوع الودگی و همچنین زائده‌های مختلف پاک می‌شود و از این رو پوست بسیار هموار و صاف خواهد شد. پاکسازی پوست فواید بسیار زیادی دارد که به آن خواهیم پرداخت؛ اما چرا پاکسازی پوست انقدر اهمیت دارد؟

علت اهمیت این موضوع، بر می‌گردد به منافذ و شیارهای ریزی که بر روی پوست وجود دارد و ما نمی‌توانیم آن‌ها را ببینیم.
به کمک پاکسازی پوست می‌توان این شیارها و منافذ را از بین برد و همچنین آلودگی‌هایی که در آن‌ها گیر افتاده‌اند نیز، می‌توانند به راحتی با پاکسازی از بین بروند. از این رو پوست بعد از پاکسازی، سرحال‌تر از گذشته خواهد شد و این موضوع کاملا واضح است. به همین دلیل تصمیم داریم در مورد پاکسازی پوست صحبت کنیم.

مرکز پاکسازی پوست در تهران

روش‌های پاکسازی پوست

برای پاکسازی پوست، روش‌های مختلفی وجود دارد که در اغلب مراکز زیبایی و مراقبت‌های پوستی مانند کلینیک‌ها، مطب‌ها و … از چند روش آن به صورت ترکیبی بهره می‌برند.
اکنون به بررسی این روش‌ها خواهیم پرداخت:

پاکسازی پوست با روش میکرودرم

میکرودرم یکی از مهمترین دستگاه‌هایی است که برای پاکسازی پوست از آن استفاده می‌کنند. این دستگاه با روش مخصوصی قابلیت لایه‌برداری قوی بدون آسیب به پوست و همچنین قدرت مکش برای خالی کردن بسیاری از جوش‌های زیرپوستی و پوستی را دارد. از این رو با میکرودرم می‌توان به خوبی پوست را لایه برداری کرد و از هر گونه زائده‌ای پاکسازی کرد. در حال حاضر میکرودرم پایه اصلی تمام پکیج‌های ترکیبی  پاکسازی پوست می‌باشد، زیرا پاکسازی پوست می‌تواند به راحتی پوست را تمیز و لایه‌برداری کند و فرد را به هدف خود از پاکسازی برساند.

پاکسازی پوست با روش هیدرودرم

هیدرودرمی و آبرسانی، یکی از کارهایی است که می‌توان برای پوست انجام داد و شادابی و نشاط را به آن هدیه داد. با هیدرودرم، اکسیژن و آب را با سرعت فراصوت که انسان درکی از آن ندارد، بر روی پوست می‌پاشند وپوست را از هر آلودگی‌ای پاک می‌کنند. اکسیژن خود به تنهایی باعث افزایش گردش خون در محل می‌شود و همچنین این موضوع در بهبود عملکرد سلول‌های پوستی نیز نقش خواهد داشت.
از این رو برای آبرسانی پوست و بهتر شدن چهره یک فرد، آبرسانی بعد از میکرودرم بسیار پیشنهاد می‌شود. هیدرودرم مانع از پیرشدن زودرس پوست می‌شود و همچنین همچون میکرودرم از ایجاد چین و چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. اگر شما نیز یک مهمانی یا مراسم خاص در پیش دارید، می‌توانید 24 ساعت قبل هیدرودرم انجام دهید تا از داشتن پوستی صاف و زیبا در مهمانی خود لذت برید.

پاکسازی پوست ماسک‌های پوستی

ماسک‌های پوستی یکی از مهمترین مواردی هستند که می‌توان با استفاده مداوم از آن‌ها به تقویت پوست کمک کرد. این ماسک‌ها هر کدام با در برداشتن یک نوع ماده تقویتی پوست، کمک به سرحال شدن و همچنین سرحال ماندن پوست می‌کنند. از این رو بعد از انجام میکرودرم، استفاده از ماسک‌های پوستی بسیار توصیه می‌شود.

پاکسازی پوست درما اف

درما اف ابزاری جهت لایه‌برداری پوست، افزایش خونرسانی پوست، پاکسازی جوش‌های سرسیاه، تخلیه جوش‌های پوستی و زیرپوستی و … است. این دستگاه کوچک در پاکسازی و لایه‌برداری پوست می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

پاکسازی پوست قلم پاکسازی

قلم پاکسازی، قلمی است که به کمک بهره‌گیری از تکنولوژی خاصی، می‌تواند پوست را از هر گونه خال یا زائده‌ای پاک کند. با هر شات این دستگاه بخشی از زائده‌های نام برده شده پاک می‌شوند. این قلم‌ها بیشتر در سالن‌های زیبایی کاربرد دارند، زیرا در مطب‌ها و کلینیک‌ها، دستگاه‌های پیشرفته‌تری نیز موجود است.

پاکسازی پوست با کومدون اکسراکتور

کومدون اکسراکتور ابزاری است که از طریق آن می‌توان جوش‌های زیرپوستی و سرسیاه را تخلیه کرد. همانطور که می‌دانید جوش‌های سرسیاه یکی از معضلات بسیاری از افراد می‌باشند، این جوش‌های سرسیاه را می‌توان به کمک قلم کومدون اکسراکتور از بین برد و آن‌ها را پاکسازی کرد.
از این رو در افرادی که از جوش‌های سرسیاه رنج می‌برند و به همین دلیل تمایل به پاکسازی پوست دارند، این روش توصیه می‌شود.

  • بخور پوستی

بخور دادن به پوست، باعث می‌شود که منافذ پوست باز شوند و پوست در بهترین حالت برای جذب سرم و ویتامینه‌های پوستی باشد. از این رو بهتر است بعد از حمام کردن نیز از لوسیون‌های ویژه‌ای استفاده شود تا باعث احیا و خوب ماندن پوست شود.

  • استفاده از محصولات پاک‌کننده مخصوص

استفاده از پاک‌کننده‌های آرایشی مناسب برای هر بار پاک کردن ارایش روی صورت، کمک می‌کند که پوست فرد در مدت زمان کمتری نیاز به پاکسازی داشته باشد.
تمامی روش‌های ذکر شده، همگی از مواردی هستند که در پاکسازی سطحی و عمقی پوست نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی دارند. در برخی از سالن‌های زیبایی یا کلینیک‌ها، مجموعه‌ای از خدمات و در برخی دیگر هر کدام از روش‌های نام برده شده به صورت تکی کاربرد دارند.

مرکز پاکسازی پوست در تهران

نتیجه پاکسازی پوست

پاکسازی پوست در کوتاه مدت سبب شفاف ماندن و روشن ماندن چهره می‌شود و همچنین در بلند مدت از بسیاری از  مشکلات پوستی جلوگیری می‌کند.

اکنون به برخی از مزایای پاکسازی می‌پردازیم:

  • کاهش روند پیری پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک‌های پوستی
  • جلوگیری از ایجاد جوش‌های سرسیاه
  • تخلیه جوش‌های سرسیاه سابق به طور کامل
  • جلوگیری از ایجاد منافذ پوستی
  • کنترل چربی پوست
  • جلوگیری از ایجاد هر نوع جوش زیرپوستی و پوستی
  • شفاف کردن پوست
  • روشن کرن پوست
  • بهتر نشستن آرایش بر روی چهره
  • سرحال شدن و شاداب شدن پوست
  • و …

هر کام از نتایج بالا، مواردی هستند که با انجام مداوم میکرودرم حاصل می‌شوند.

تحریریه پدیاگرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا