پزشکی

مرکز ایمپلنت دندان در تهران کجاست؟

ایمپلنت دندان به عنوان یک روش عالی برای حل مشکلات جدی دندان هاست که باعث افزایش اعتماد به نفس و نیز کاهش درد بیماری های دندان بیمار خواهد شد به این منظور که هم برای ظاهر دندان ها روشی بسیار عالی تلقی می شود و هم بخش مقاومتی لثه و دندان را بهبود می بخشد.
با ما همراه باشید تا در مورد معجزه زیبایی دندان و اصلاح دندان با ایمپلنت دندان بیشتر بدانیم و پاسخ سوالات متداول شما را در بخش آخر بررسی خواهیم کرد این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.

ایمپلنت دندان یکی از راهکار های زیبایی دندان ها است که در کلینیک پدیاگرد انجام می شود. در ادامه می توانید با ایمپلنت دندان بیشتر آشنا شوید و اطلاعات تکمیلی تری را در خصوص ایمپلنت کسب کنید.

معجزه زیبایی دندان و اصلاح دندان با ایمپلنت دندان

یکی از بهترین روش های کاشت دندان ایمپلنت دندان یا فیکسچر می باشد . اگر کسی دندان خود را به هر دلیلی از دست داده باشد یا اینکه خواستار ترمیم یک واحد از دندان خود باشد این جاست که همه اشاره ها به سمت ایمپلنت دندان می رود در قرن 21 به خصوص در سال های اخیر ایمپلنت یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی و ترمیمی دندان بوده است و خواهد بود به همین دلیل است که از آن به عنوان معجزه زیبایی دندان و اصلاح دندان با ایمپلنت یاد می شود .

تصویر زیر نمونه ای از نمونه کار ایمپلنت دندان توسط کلینیک تخصصی پدیاگرد است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص ایمپلنت دندان می توانید با ما تماس بگیرید.

مرکز ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان چیست و چرا استفاده می شود ؟

این سوال برای خیلی از افراد پیش می آید که واقعا ایمپلنت دندان چیست و چرا استفاده می شود ؟
در پاسخ به این سوال ما به مراجعین خود می گوییم ایمپلنت دندان در حقیقت جایگزین دندان های از دست رفته است و همچنین می توان گفت ایمپلنت نسبت به تمام روش های دیگر کاشت دندان مناسب و ماندگار تر است .

تصویر زیر نمونه کار دیگر از ایمپلنت دندان است که توسط متخصص دندانپزشکی کلینیک پدیاگرد انجام شده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه کلینیک های پدیاگرد تماس بگیرید.

هنگامی که ایمپلنت در داخل دهان جای گذاری می شود باعث افزایش استحکام و مقاومت استخوان و ریشه دندان ها می شود از این سو ما به خیلی از افرادی که از تراکم ضعیف استخوان دندان رنج می برند روش ایمپلنت را در کلینیک تخصصی و زیبایی پدیاگرد پیشنهاد می دهیم برای اطلاعات بیشتر درباره هزینه و مراجعه حضوری برای کاشت ایمپلنت دندان با مشاورین ما تماس بگیرید .

مرکز ایمپلنت دندان در تهران

انواع ایمپلنت دندان

انواع ایمپلنت دندان بر اساس شکل و جایگذاری به دو دسته تقسیم می شوند :

  • یک مرحله ای
  • دو مرحله ای

ایمپلنت دندان دو مرحله ای : در این نوع از کاشت در دو مرحله کاشت ایمپلنت انجام می شود در مرحله اول ایمپلنت داخل فک قرار می گیرد و لثه بخیه زده می شود و در مرحله بعد پس از مدتی

طول عمر و دوام ایمپلنت

طول عمر ایمپلنت نسبت به روش های دیگر مانند کامپوزیت ونیر بسیار بیشتر می باشد و نتیجه گیری این روش برای افراد به طور میانگین 97% می باشد

تحریریه پدیاگرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا