پزشکی

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت بشناسید!

دستگاه الکساندرایت توسط سازمان غذا و دارو آمریکا FDA دارای تاییدیه است این لیزر پرطرفدار امروزه در بسیاری از کلینیک های زیبایی و پوست پیدا خواهد شد. اما سوال اینجاست که ما برای  لیزر موی زائد خود از کدام انواع دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده کنیم با ما همراه باشید تا برای اولین بار مزایا و معایب انواع دستگاه لیزر الکساندرایت را بررسی کنیم.
هر دستگاهی مزایا و معایب خود را دارد که الکساندرایت هم از این قاعده مستثنا نیست که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد.

پرطرفدار ترین دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا 2019 از پرطرفدارترین لیزر های موجود در جهان می باشد که بر حسب سال تولید و پیشرفت روز به روز سریع تر و با کیفیت تر شده است که در ادامه مطلب انواع آن را در کنار هم بررسی خواهیم کرد .
انواع دستگاه لیزر الکساندرایت شامل 3 نوع می باشد :

  1. gentlelase alexanddrite 2003
  2. gentlepro alexanddrite 2012
  3. gentlelasepro max + ND:yag 2019

بین 3 دستگاه معروف لیزر الکساندرایت، کندلا آخرین دستگاه که در سال 2019 به بازار عرضه شد که به گفته این کمپانی بهترین دستگاه عرضه شده برای رفع موهای زائد است. مفتخریم که این دستگاه در کلینیک زیبایی مهرزاد برای شما عزیزان قرار گرفته است .

مزایای انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از مزایای فوق العاده انواع دستگاه لیزر الکساندرایت طول موج 755 نانومتری آن است که فقط فولیکول های مو را در زیر پوست تحت گرما قرار می دهد و آسیبی به پوست نمی رساند دستگاه های مشابه توانایی و دقت الکساندرایت را ندارند همچنین یک نکته مثب دیگر این دستگاه این است که در هر ثانیه 5 شات ساطع می کند به همین دلیل کار با سرعت بالاتری پیش خواهد رفت و مراجعه کنندگان این دستگاه نتیجه مورد نظر خود را در جلسات کمتری به دست خواهند آورد .
از دیگر مزایای انواع دستگاه لیزر الکساندرایت می توان به سیستم خنک کنندگی قوی آن اشاره کرد این ویژگی باعث می شود تا در هنگام رفع موهای زائد گرما و سوزشی احساس نکنید .
این دستگاه که از سنگ های مرغوب و قیمتی الکسا تولید شده است انقلابی را در رفع موهای زائد در دنیا به پا کرده است که نظی آن ر ادر کمتر دستگاهیی شاهد بوده ایم برای مشاوره رایگان درباره لیزر موهای زائد و همچنین انواع دستگاه لیزر الکساندرایت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید .

دستگاه های مختلف لیزر در کلینیک های زیبایی چه تفاوتی باهم دارند ؟

دستگاه ها بر اساس رفع موهای زائد به دو دسته کلی تقسیم می شوند :

  • لیزری
  • غیر لیزری (IPL )
  1. دستگاه های غیر لیزری هزینه کم تری نسبت به دستگاه های لیزری دارند و همنین کار با آن ها ساده تر می باشد اما عوارض جانبی این نوع از دستگاه ها بسیار زیاد می باشد همچنین توانایی و کارایی این نوع دستگاه ها بسیار کمتر از دستگاه های لیزری می باشد .
  2. اما دستگاه های لیزری کارآمد تر و حرفه ای تر هستند به طور مثال دستگاه الکساندرایت و دایود که از این نوع هستند منحصر به فرد تر می بانشد به گونه ای که نسبت به رنگ پوست و ضخامت موی افراد در هر نوع تیپ پوستی قابل تغیر می باشند.

امیدوارم مقاله انواع دستگاه لیزر الکساندرایت برای شما مفید باشد و بتوانید با توجه به نوع پوست و دیگر فاکتور ها بهترین دستگاه لیزر موی زائد را برای خود انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا