پزشکی

از بین بردن غبغب با دستگاه

کلینیک مهرزاد با شعب مختلف در تهران آماده ارائه خدمات لاغری و لاغری غبغب با دستگاه های جدید و تکنیک های موثر است در ادامه با راهکار های لاغری غبغب و لاغری با دستگاه در کلینیک مهرزاد آشنا می شویم. لاغری غبغب در کلینیک مهرزاد به روش های مختلفی انجام می شود: لیپوماتیک غبغب و اگزیمیا غبغب یکی از بهترین روش های لاغری غبغب است. در ادامه با روش های دیگر لاغری غبغب در کلینیک مهرزاد آشنا می شویم.

لاغری غبغب مسئله ای است که ذهن بسیاری از بانوان و حتی مردان را به خود درگیر کرده است چرا که گردن نیز یک عضو تاثیر گذار در زیبایی بوده و همواره در معرض دید و توجه قرار دارد بنابراین نداشتن غبغب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری فرد دارد.

ممکن است برخی از افراد به دلایل ارثی و ژنتیکی دچار غبغب زیر گلو شوند که این مورد به ندرت اتفاق می افتد و افراد بسیار کمی به دلایل ارثی با غبغب زیر گلو رو به رو می شوند. در بیشتر مواقع نیز افراد به دلیل چاقی و اضافه وزن که سبب تجمع مقدار زیادی چربی در زیر گلو می شود دچار غبغب گلو می شوند.

از دیگر دلایل ایجاد عارضه غبغب که بیشتر مردم را به فکر لاغری غبغب می اندازد می توان به چاق شدن و لاغر شدن بیش از حد افراد اشاره کرد چرا که در این صورت پوست زیر گلوی فرد دائم دچار کشش شده و با چاق شدن و لاغر شدن بیش از حد، پوست گلو آویزان و شل می شود همچنین پیری و افزایش سن نیز سبب آویزان شدن و شلی پوست زیر گلو می شود چرا که در دوران پیری خاصیت کششی و ارتجاعی پوست به مرور از بین می رود.

در چنین مواقعی بیشتر افراد به فکر لاغری غبغب و یا رفع غبغب زیر گلوی خود می باشند که برخی از طریق ورزش و برخی نیز به روش های نوین روی می آوردند چرا که با استفاده از روش های جدید ارائه شده سرعت رفع و لاغری غبغب بسیار بیشتر از ورزش های مخصوص لاغری غبغب است.

غبغب خود دارای دو نوع کاذب و واقعی است که غبغب کاذب معمولا به علت کوچکی چانه و عدم هماهنگی فک با صورت به وجود می آید. پزشکان با توجه به تشخیص خود برای از بین بردن غبغب کاذب، پروتز چانه و یا جراحی فک را به فرد پیشنهاد می دهند زیرا همانطور که گفته شد این نوع از غبغب واقعی نبوده و تلاش برای لاغری غبغب امری بیهوده خواهد بود.

اما کسانی که به دلیل تجمع مقدار زیادی چربی در زیر گلو دچار غبغب شده اند و یا به علت پیری و افزایش سن پوست زیر گلوی آن ها افتاده و شل شده است باید با توجه به نوع پوست و نوع غبغب از روش های مختلف ارائه شده برای لاغری غبغب خود استفاده کنند و همچنین بهترین، سریعترین و آسان ترین راه حل را به کار گیرند.

نکته قابل توجه دیگر این است که افرادی که غبغب دارند باید هر چه سریع تر نسبت به رفع و لاغری غبغب خود اقدام کنند چرا که تجمع چربی در ناحیه زیر گلو رابطه مستقیمی با بیماری های قلبی، دیابت، کلسترول بالا و… دارد اگر شخص به موقع برای لاغری غبغب خود چاره ای نیندیشد باید منتظر ابتلا به بیماری های ذکر شده نیز باشد.

از بین بردن غبغب با دستگاه

سریعترین راه رفع و لاغری غبغب چیست؟

کسانی که به دلایل مختلفی دچار غبغب شده اند ممکن است مدام از خود سوال کنند که چگونه می توانم غبغب خود را از بین ببرم به همین دلیل برای یافتن راهی مناسب برای لاغری غبغب همواره در وب سایت های پزشکی و زیبایی، شبکه های اجتماعی متخصصین زیبایی و… در حال جستجو و کسب اطلاعات در این زمینه هستند البته علاوه بر یافتن بهترین راه برای رفع غبغب به فکر یافتن سریع ترین راه نیز هستند.

بسیاری از مردم برای خلاصی هر چه زودتر از شر غبغب خود اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند انجام عمل زیبایی و یا جراحی پلاستیک است اما به قول معروف زیر تیغ رفتن امری بسیار ساده نبوده و ریسک هایی نیز دارد چرا که برای انجام چنین عملی باید ابتدا بیمار بیهوش شود همچنین پس از عمل نیز باید بیمار برای مدتی تذکرات پزشکی را رعایت کند تا دوران نقاهتش تمام شود، گذراندن دوران نقاهت برای بسیاری از بیماران دشوار و طاقت فرسا است. نکته دیگری که بسیاری از افراد را از انجام عمل زیبایی برای رفع و لاغری غبغب منصرف می کند هزینه های گزاف این جراحی است زیرا بسیاری از مردم توانایی پرداخت هزینه های بسیار زیاد جراحی را نداشته و به همین دلیل ترجیح می دهند عمل زیبایی و جراحی پلاستیک جزو انتخاب هایشان نباشد.

برای رفع مشکلات ذکر شده در لاغری غبغب و همچنین راحتی افراد، دستگاه ها و روش های پیشرفته و بسیار کاربردی ارائه شده است که در ادامه به بررسی هرکدام می پردازیم و بهترین و آسانترین روش را معرفی می کنیم.

روش های لاغری غبغب

همانطور که گفته شد امروزه از دستگاه ها و روش های جدیدی برای لاغری غبغب استفاده می شود. در ادامه انواع روش های لاغری غبغب را مورد بررسی قرار می دهیم.

لاغری غبغب با اگزیمیا

اگزیمیا غبغب دستگاهی برای لاغری غبغب است که برای افرادی که از غبغب رنج می برند مناسب است.  دستگاه لاغری اگزیمیا یکی از دستگاه های تخصصی برای لاغری غبغب است.  اگزیمیا دستگاهی است که می تواند به راحت بافت‌های سمج چربی را از بین برده و شما را از شر آن ها خلاص کند علاوه بر رفع سلولیت این نوع دستگاه به سلامت و شادابی پوست نیز بسیار کمک می کند و باعث لیفت و جوانسازی آن می شود.

لاغری غبغب با هایفوتراپی بهترین و موثر ترین روش

لاغری غبغب با هایفوتراپی بهترین و موثر ترین روش شناخته شده تا به امروز است اما به چه دلیل؟

کلینیک مهرزاد با ارائه جدیدترین دستگاه های هایفوتراپی آماده ارائه خدمات جوانسازی به شما عزیزان است.

در روش هایفوتراپی که یک روش بدون نیاز به عمل جراحی برای لاغری غبغب است از پرتو های ما فوق صوت استفاده می شود. این پرتو ها به صورت کنترل شده، با سرعت بالا و متمرکز از پوست عبور داده می شوند. در روش هایفوتراپی بر خلاف روش لیزر تمامی آسیب ها و تخریب بافت ها در لایه های داخلی و عمیق تر پوست به صورت کنترل شده اعمال می شود.

پوست شل شده  و چربی های موجود در زیر گردن به آسیب های وارد شده واکنش نشان داده و چربی ها متلاشی شده و در نهایت به دلیل تحریک بافت ها و سلول های کلاژن ساز، کلاژن تولید می شود و کلاژن تولید شده سبب بازیابی حالت ارتجاعی پوست شده و در نتیجه پوست سفت می شود. برای اطلاع بیشتر در خصوص هایفوتراپی غبغب به رفع غبغب با هایفوتراپی مراجعه کنید.

روش لیپوساکشن غبغب: در روش لیپوساکشن که به عنوان روشی آسان، سریع و مقرون به صرفه در لاغری غبغب شناخته می شود پس از بی حسی موضعی، در زیر چانه و ناحیه گلو یک برش ۳ یا ۴ سانتی متری توسط پزشک زده شده و سپس چربی ها را توسط دستگاهی مخصوص می سوزانند، پزشک چربی های آب شده را از طریق یک لوله استیل که نقش مکنده را ایفا می کند از محل خارج می کند.

روش لیپوماتیک غبغب: روش لیپوماتیک نیز همانند روش لیپوساکشن بوده اما برخلاف روش لیپوساکشن در روش لیپوماتیک برای لاغری غبغب چربی ها سوزانده نمی شود بلکه بافت چربی ها تخریب شده و پس از تخریب آن ها را از طریق مکنده خارج می کنند.

از بین بردن غبغب با دستگاه

لیزر لیپولیز: از لیزر لیپولیز که برای لاغری موضعی استفاده می شود با توجه به تشخیص و تجویز پزشک می توان از آن برای لاغری غبغب و از بین بردن کامل غبغب نیز استفاده کرد. در لیزر لیپولیز ناحیه گلو و زیر چانه که دارای چربی های زیادی است بی حس شده و پس از بی حسی در همان ناحیه سوراخ های بسیار کوچک چند میلیمتری (۱ الی ۲ میلیمتری) ایجاد می شود. در این روش از فیبر نوری به جای دستگاه مکنده استفاده می شود و تمام چربی ها توسط فیبر نوری از بین می روند. لازم به ذکر است که این روش جدید بوده و همانطور که گفته شد با توجه به تشخیص پزشک بیماران می توانند این روش را برای لاغری غبغب خود انتخاب کنند.

امواج رادیوفرکوئنسی: این روش که به روش RF معروف است یک روش ترمیمی و درمانی است. در این روش از طریق گرما و حرارت ایجاد شده توسط امواج، بافت های چربی از بین می روند. از مزایای مهم این روش می توان به کلاژن سازی پوست اشاره کرد که سبب ارتجاعی شدن و سفتی پوست می شود.

سوالات متداول لاغری غبغب

دوره نقاهت لاغری غبغب چقدر است؟

دوره تقاهت لاغری غبغب به روش جراحی ۲ الی ۳ روز و لاغری غبغب با دستگاه نقاهتی ندارد.

هزینه لاغری غبغب چقدر است؟

هزینه لاغری غبغب با توجه به روش از بین بردن غبغب متفاوت است. بدون شک لاغری غبغب با لیپوماتیک هزینه بیشتری دارد.

چه روش هایی برای از بین بردن غبغب وجود دارد؟

در کلینیک مهرزاد روش های مختلفی برای لاغری غبغب از جمله اگزیمیا، هایفوتراپی، لیپوماتیک، مزوتراپی و روش های دیگر وجود دارد.

تحریریه پدیاگرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا