پزشکی

مرکز زاویه سازی صورت در تهران

مجموعه کلینیک های زیبایی پدیاگرد به عنوان بزرگترین کلینیک های زیبایی تهران آماده ارائه خدمات در زمینه زاویه سازی صورت است.

زاویه سازی صورت یا همان مادلینگ صورت یکی از راهکار های زیبایی و داشتن چهره ای هالیوودی است. منظور از زاویه سازی صورت فرم دهی به صورت و چانه است که باعث جوانسازی و زیبایی پوست می شود. که این روش امروزه در تمام کلنیک های زیبایی و با روش های گوناگونی قابل انجام است. در ادامه میتوانید یکی از نمونه کار های زاویه سازی صورت انجام شده در مجموعه کلینیک های پدیاگرد آشنا می شویم.

زاویه سازی صورت چیست؟

منطور از زاویه سازی صورت رفع مشکلات و عیوب صورت و افزایش زیبایی است که با توجه به این که بیشتر افراد به دنبال صورت هایی با فکی V شکل، هستند از این رو این افراد رو به زاویه سازی صورت می اورند که عمل زاویه دار کردن صورت امروزه با روش‌های مختلفی انجام می‌ شود که همان طور که گفتیم باعث زیبایی، جوانسازی پوست، اصلاح زاویه بینی، رفع غبغب و در صورت کلی باعث حالت دادن به چانه می شود.

بعد از انجام زاویه سازی صورت نقاطی از صورت که نقشی کلیدی در زیبایی صورت دارند برجسته تر می شوند تا تناسب آن ها با بقیه اجزای صورت بیشتر شود و در نتیجه حالت صورت به شکل V می شود در واقع اصلی ترین هدف این کار ایجاد تغییر بر روی فک است. این عمل علاوه بر زیبایی با توجه به این که باعث کوچک شدن فک، لاغر شدن صورت و برجسته شدن گونه و چانه می شود می توان گفت که جنبه درمانی نیز دارد و برای همین هم در بیشتر موارد برای درمان افرادی که در طی یک حادثه یا به صورت مادرزادی دچار مشکل در ناحیه فک هستند به کار گرفته می شود که نتیجه این درمان نیز بسیار رضایت بخش است.

روش های مختلف زاویه سازی صورت

با توجه به این که امروزه این روش در سراسر دنیا جز محبوب ترین جراحی های زیبایی است مادلینگ چهره یا زاویه سازی صورت در روش های مختلفی انجام می شود که تمامی این روش ها بسیار مناسب و نتیجه بخش است.

 زاویه دار کردن صورت با ژل

بسیاری از افراد با مشکل نامتقارن بودن فک و صورت مواجهه هستند که این عامل دلایل مختلفی را دارد استفاده از ژل برای حجیم سازی نواحی مشخصی از چهره مانند گونه ها و چانه بسیار کاربردی و راحت است و در این روش از ژل اسید هیالورونیک و کلسیم و با دو روش تکنیک کانولا و سوزن تزریق انجام می شود. این روش علاوه بر جوان سازی پوست ، فرم صورت به سمت بالا کشیده، خوش فرم و جوانتر و صورت فرم V می گیرد و در این روش یعنی زاویه سازی صورت با ژل های حاوی اسید هیالورونیک ماندگاری حدود 9 تا 12 است.

 زاویه سازی صورت با نخ

نخ روشی است که برای کشیدن پوست و جوانسازی صورت بسیار کاربرد دارد در این روش علاوه بر فرم دهی صورت پزشک با کشیدن پوست و سفت شدن پوست صورت باعث ایجاد ظاهری طبیعی می شود نخ های پولیدیوکسانون (PDO) مناسب ترین نوع نخ در این روش هستند که در این روش پزشک با سفت کردن پوست صورت ، به صورت فرمی باریک و لاغر می دهد و در کنار آن افتادگی پوست را نیز برطرف سازد.

این روش باعث تاخیر در روند پیری می شود و زاویه صورت را اصلاح می کند ماندگاری این روش تا 2 سال است و نخ های کاشته شده در این پروسه بین 6 ماه تا 8 ماه بعد از درمان ، جذب شده و اطراف خود کلاژن تولید می کنند .

زاویه سازی صورت با تزریق چربی

درباره زاویه سازی صورت با تزریق چربی، باید بگوییم که این روش یکی از بی خطر ترین و موثرترین روش های زاویه سازی فک و صورت شناخته می شود . در زاویه سازی صورت با تزریق چربی معمولا نوع چربی برای تزریق از بدن خود بیمار و از ناحیه شکم و یا ران گرفته می شود در این روش که 45 دقیقه تا یک ساعت زمان می برد چربی با استفاده از کانول های حفره ای که در واقع لوله های تو خالی یک میلیمتری می باشند به صورت فرد و نقاط مورد نظر مثل چانه یا قسمت های فک صورت تزریق می شود در این روش نتایج زاویه سازی پس از گذشت 6 ماه از درمان قابل مشاهده می باشد .

 زاویه سازی فک و صورت با استفاده از پروفایلو

کلاژن اصلی ترین عامل جوانسازی پوست است زمانی که تولید کلاژن در پوست متوقف شود پوست شادابی خودش را از دست می دهد یکی از روش های تولید کلاژن و جوانسازی و زاویه سازی فک و صورت استفاده از یک روش لیفت پوست بدون نیاز به عمل جراحی پروفایلو است در این روش لیفت پوست صورت و تحریک بافت آن باعث تولید کلاژن سازی، فرم دهی و زاویه سازی صورت در بخش مورد نظر  می شود از این رو در بیشتر کلنیک های زیبایی برای فرم دهی و زاویه سازی صورت از پروفایلو استفاده می شود.

 زاویه سازی فک با بوتاکس

از رایج ترین روش های زاویه سازی صورت و فک استفاده از بوتاکس است در این روش که بسیار مورد توجه است با تزریق بوتاکس به عضلات موجب زاویه سازی عضلات صورت و چانه و فک می شود با تزریق بوتاکس در واقع پالس های عصبی عضلات در ناحیه مورد نظر توسط بوتاکس متوقف شده و این فرایند علاوه بر برطرف کردن خطوط ظریف و چروک ها، موجب بالا رفتن صورت و پرتر نشان دادن استخوان گونه ها شود.

 زاویه سازی صورت با هایفوتراپی

یکی از راه های مناسب برای اصلاح فرم صورت روش هایفوتراپی است که این روش همان طور که گفتیم از موثرترین و سریع ترین راه ها برای اصلاح شکل صورت است. این روش در یک جلسه و انجام می شود و نتیجه ان 18 ماه تا دوسال می باشد. در این روش علاوه بر سفت شدن پوست موجب کلاژن سازی در لایه های عمقی نیز می شود. برای زاویه سازی می توان از این روش در کنار روش هایی مانند میکرونیدلینگ ، تزریق فیلر و بوتاکس نیز استفاه کرد.

مزایای زاویه سازی صورت

همان طور که درباره سفت کردن مجدد پوست و لیفت آن گفتیم این حالت باعث اصلاح زاویه فک و بازگرداندن حالت مثلث وارونه می شود که به آن زاویه سازی صورت گفته می شود که این زاویه سازی با روش ها و تکنیک های گوناگونی انجام می شود ما در این بخش به اصلی ترین مزایای انن تکنیک ها می پردازیم.

  •  باعث شادابی و جوانی پوست صورت می شود
  •  مناسب برای اقایان و خانم ها می باشد
  •  باعث جذابیت حالت چهره می شود
  •  تشکیل خط گونه باریک
  •  پر شدن چانه و زاویه دار شدن آن
  •  باعث برجستگی استخوان گونه در صورت می شود
  •  باعث ظریف شدن بینی و استخوانی تر شدن آن می شود
  •  چشمانی گرد و زیبا
  •  باعث پوستی صاف و روشن و سفت می شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا